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Anstellungsart: Mitarbeiterauswahl
Vergütung: 2500

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For further growth, we are looking for a talented member of our newly founded executive management and business development assistance team. This team (3-5 members) will joinly support our management and business development team in all administrative matters.

This role will be based out of our lovely Berlin office in Mitte close to Checkpoint Charlie.

What would you do:

Manage the communication of the organization with clients via means like emails, telephones, and websites as well as managing interactions between employees and management
Respond to inquiries made by clients about company products and services, proposals and follow-ups in a timely and friendly manner
Act as link between the organization and the clients to ensure clients take more interest in products and services rendered by the business organization
Identify and communicate with new business leads for the organization
Perform various tasks, like recording minutes during meetings, preparing proposals, scheduling appointments or creating pipeline reports.
Additional Job Description in German:

Als verlässliches Organisationstalent mit Sinn für die richtigen Prioritäten sorgen Sie dafür, dass unser Tagesgeschäft mit Fokus auf Business Development rund läuft und unser Management Team und Mitarbeiter optimal ausgestattet sowie entlastet sind.
Gemeinsam mit mindestens 3 Kollegen managen Sie unser Back-Office, sind Sie die Schnittstelle zwischen unseren Kunden, Lieferanten und dem Team und halten dem dem Team den Rücken frei.
Sie begleiten unsere Aufträge und Projekte von der Akquisition über die Angebotserstellung bis zur Rechnungslegung und die Dokumentation des Zahlungseingangs.
ie sorgen für Struktur in den Projekten und gewährleisten effiziente administrative Abläufe.
Sie organisieren leidenschaftlich gerne und bringen Menschen, Termine und Informationen lösungsorientiert und vorausschauend sinnvoll unter einen Hut. Dabei halten Sie als erste Ansprechperson für unsere Geschäftspartner die Balance aus Kundenbegeisterung und Wirtschaftlichkeit.
Sie identifizieren neue Ansprechpartner innerhalb einer Organisation, vereinbaren Termine und pflegen die Kundendatenbank.
Requirements:

Ability to adequately demonstrate at least 3+ years of working experience acquired from similar management assistant, office management or executive assistant positions
Previous experience in business development or sales is a plus
Strong communication and negotiation skills in both written and verbal forms
Excellent attention to details and strong ability to produce high quality reports and presentations
Must have a respect for confidential information and a mature approach to all matters of discretion.
  • Nur Chefsposten. Anwerber, bitte nicht dieses Jobangebot kontaktieren.
  • KEINEN Kontakt zur Übermittlung von Diensten oder Angeboten

Anz.-ID: 6676451219

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